Monday, May 24, 2010

mggu ni dua hari berturut-turut aku saket hati dgn org yg berbeza.... entahla... berita gembira yang ak nk smpikan, berita buruk yg aku trima... dan akhirnya aku yang menangis tatkala mereka bergelak ketawa bergembira.... bodohnye seorang manusia ni kan??? sedih2... dan airmata masih mengalir... knp harus begini.... penat aku menunggu... penat menanti.. tp apa yang aku dapat?? saket hati?? erm... salah siapa?? entahla... aku xnk salahkan sesiapa pn... kerna mungkin aku yg bersalah... tp dgn segala kesabaran aku menanti.... akhirnya airmata yang menemani... pedihnye..... utk ape aku menanti??? utk ape??? utk menangis lagi dan lagi dan lagi??? mane lagi harus aku pergi??? semua yang aku tujui adalah jln mati..... aku penat.... penat menjadi aku... penat menjadi diri aku... penat menjadi siapa aku... aku penat.... aku perlukan rehat.... aku sbnrnye xtaw ape yg aku perlukan... mgkn racun tikus mahupun ubat tdo yg berlebihan....

2 comments:

  1. apa la loser sgt ko....sikit sikit..dah nak minum racun..waakkakaka...

    ReplyDelete
  2. err... itu hanya satu perumpamaan sahaja utk tdo... walau apepun thnx 4 the motivation... :D peace

    ReplyDelete